Pages

kelas ternakan ayam kampung..turun ke RM100

Salam,

Dengan ini teman mengumumkan kepada mereka yang berminat untuk mengikuti kelas teman pada hari ahad ini (8/11) bahawa yuran kelas teman dah turunkan lagi kepada RM100 sahaja. Ini kerana teman merasakan ada lagi yang berminat tetapi kurang berkemampuan untuk membayar yuran kelas. Setiap org ada masalah tersendiri termasuk teman. Harga kela ini tidak akan turun lagi kerana ianya dah merangkumi semua kos untuk anda. So teman rase berbaloi dengan harga baru dan mampu untuk semua orang.

Memang nampaknya macam teman macam main2 dengan kelas nie tetapi sebenarnya teman sendiri tak berapa paham hehehe.. yang mangatakan nak ikuti kelas teman memang ramai.. tetapi yang dah bayar yuranya sedikit benor.. nanti jadi macam kelas lepas dimana ada 2-3 pelawat yang datang kereban pada hari teman mengadakan kelas. Dah kebetulan melawat dan teman tak dapat nak melayan, teman pun ajakla masuk skali ke kelas.. dan berterusan lah pelawat ini berada dalam kelas teman sampai tamat. Bukan teman nak berkira tetapi teman tak tau niat sebenarnya.. kalau kurang berupaya mungkin teman boleh usahakan untuk bayaran, janji teman tahu kisah sebenarnya.. tak lah teman asik menjeling je sentiase hehehe yelah time rest tgh hari pun joint makan skali kan.. takkan kita nak halau tetamu..

so kepada mereka yang belum conform lagi make sure SMS nama penuh , bilangan peserta dan No ic selewatnya pukul 6 petang esok(sabtu) untuk teman set kan kerusi meja.. memang teman buat dalam ruang bilik rumah teman sahaja tetapi yg penting kelas adalah secara praktikal. terus belajar direban.. takle kita duk belajar bela ayam kat hotel.. ada ayam ke kat hotel tu?

kalau peserta terus datang tanpa inform dulu teman terpaksa tolak kerana mungkin takde seting kerusi dan meja yang cukup.. takan nak bersila atas lantai kot.. so kalau ada pelawwat mesteri ari ahad nie hehehehe mungkin teman tak dapat layan.. selftour je lah..

so teman ulang balik :
kos yuran kelas: RM 100
Kaedah bayaran: bank in deposit
atau: bayar ketika mendaftar pagi ahad dengan syarat Inform kehadiran selewatnya petang sabtu..
Kelas bermula pukul 8.30 pagi.

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram