Pages

Nota dalam draf terakhir..

Salam,

HEHEHE teman paham kepada yang menunggu nota teman, betul2 sangat dahagakan ILMU.. teman sanjung dan puji sikap tu.. Tapi teman mintak maaf sangat2 kalau2 ada yg dah start benggang sbb email dari teman tak sampai2 lagi..

Teman sedang dalam draf terakhir untuk menambah beberapa perkara dan tajuk dalam nota. Sebelum nie boleh dikirakan teman dah siap dah tetapi disaat akhir teman dah jumpa beberapa nota lain atau cara lain untuk tambahan seperti tajuk, makanan tambahan ayam, tambahan sedikit nota pasal penyakit ayam, cara membina reban khas untuk pembakaan dan sedikit cobtoh ayam yang sakit.

So harap bersabar.. teman janji nota nanti berada dalam kualiti yang memuaskan dan berguna untuk anda. Anda juga boleh berkongsi dengan rakan2 untuk ilmu ini. Sesungguhnya ilmu ini datangNya dan teman nie sekadar berkongsi sahaja. Tunggu kehadiranya.. Untuk maklumat nota yg teman berikan nie percuma sahaja atas ucapan tanda terima kasih Citypull kerana setia berkunjung ke blog ini. Harap tiada yang menangguk diair yg keruh dengan manjual kembali untuk mengaut keuntungan secara tidak betul..

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram