Pages

New Incubator Design

Salam,

teman nak bagitau mulai esok teman akan melancarkan siri Incubator baru untuk jualan. Secara amnya rupa parasnya tak banyak lari dari yang biasa. Cuma teman ada meningkatkan beberapa ciri dan bahan yang digunakan berikuta trend yang teman terima dari permitaan sekarang.

Hampir 75% pembeli mahukan incubator plastik jernih yang membenarkan kita melihat telur dan anak ayam yang baru menetas dari luar tanpa perlu membuka penutup atau menjenguk dari dalam tingkap. Sebelum ini kotak jenis ini lebih mahal dari kotak berwarna berikutan buatanya dari plastik baru dari kilang berbanding plastik yang berwarna yang mengikut sumber diperbuat dari plastik kitar semula. Sejauh mana kebenarannya teman tak tahu tetapi bagi teman yang penting adalah ketahanan dan kesesuaianya.

So Teman dah jumpa kedai yang menjual kotak plastik lutsinar ini yg menjual harga yang hampir sama dengan kotak bewarnak sebelum ini. Dengan harga yang sama maka dapatlah teman jual incubator berkapasiti sama dengan harga serupa seperti dahulu. Dibawah adalah keterperincian Incubator teman.

1. Incubator Heavy User
Kapasiti : 160 Biji telur
Bahan: Kotak Plastik Lutsinar
Sistem: Force Air
Thermometer Digital (built In)
Harga: RM 260.00

2. Incubator Normal
Kapasiti : 60 Biji telur
Bahan: Kotak Plastik Lutsinar
Sistem: Force Air
Thermometer Digital (built In)
Harga: RM 180.00

2. Incubator Hobby User
Kapasiti : 30 Biji telur
Bahan: Kotak Plastik Lutsinar
Sistem: Force Air
Thermometer Tidak disediakan
Harga: RM 120.00

Kalau anda perhatikan Incubator muatan 120 biji telah ditamatkan pengeluaranya atas permintaan yang kurang. Pihak kami mengantikanya dengan satu kapasiti baru iaitu muatan 30 biji khas untuk mereka yang mempuyai ibu ayam dibawah 10 Ekor. Jenis ini juga sesuai untuk mereka yang menternak ayam serama, burung atau unggas lain dalam jumlah yang sedikit. Mungkin anda hanya mahu menggunakanya sekali sekala sahaja apabila haiwan peliharaan anda mula bertelur.

Thermometer sebelum ini ditukarkan kepada Digital berikutan permintaan dari ramai pembeli teamn sebelum ini. Dan teman yakin dengan penambahan beberapa ciri lain yang akan teman ceritakan esok akan menambah nilai incubator yang teman jual. Teman juga akan mengubah konsep jualan teman kepada "Cash N Carry" atau anda bole terus membayar semasa anda membeli nanti dengan stock yang telah sedia ada.

Gambar dan keteperincian akan teman beri esok.

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram