Pages

pendaftaran kelas 18/10/2009 ditutup

salam,
untuk makluman pengunjung blog, kelas pada tarikh 18/10/09 telah ditutup pendaftarannya mulai hari ini. Kepada mereka yang telah mendaftar anda akan di maklumkan sebarang perubahan atau maklumat terkini melalui SMS, Kelas akan bermula pada jam 8.30 pagi. Perserta dinasihatkan untuk tiba awal ke kelas bagi mengelakkan jadual pembelajaran terganggu atau anda tertinggal kelas.
Untuk kelas yang akan datang akan diadakan pada 25/10/09 (ahad) minggu hadapan. Anda yang berminat dinasihatkan mendaftar awal selewat-lewatnya pada hari khamis 22/10/09. Sila SMS atau call 0123332273 untuk memeriksa kekosongan kelas tersebut..

* sedikit pengumuman dari Pihak Citypull,
sekiranya anda ingin melakukan amal jariah untuk menaja golongan kurang bernasib baik dan ibu tunggal menghadiri kelas kami, kami ingin jyga turut serta bersama. Bayaran untuk ibu tunggal dan golongan kurang bernasib baik ini dikurangkan kepada RM 150 sahaja dengan niat ikhlas pihak citypull untuk sama2 menyumbang. Penyertaan berkumpulan juga digalakkan untuk golongan ini untuk mendapatkan lagi potongan yuran yang lebih baik. Pihak kami berpendapat untuk membantu golongan ini kita perlu memberi mereka "kail" berbanding kita memberi mereka bantuan ikan kerana kalau diberi ikan ianya akan habis tetapi sekiranya kita memberi kail dan ilmu, mereka boleh terus memancing untuk rezeki akan datang..

*pihak kali juga menggalakkan penyertaan berkumpulan dari penduduk kampung dengan tidak melebihi 20 orang. Pihak syarikat atau individu yang ingin menghantar kumpulan penduduk kampung berpendapatan rendah dibawah anjuran mana2 pihak akan dikenakan bayaran RM 200 sahaja dan masih mendapat segala pakej yang diberikan.

dengan bantuan yang tak beberap ini, pihak kami berharap dapat membantu golongan ini mencari rezeki tambahan dengan menternak ayam kampung ini. Dengan jualan ayam kampung nanti bolehlah golongan ini menjana sedikit pendapatan atau sumber makanan untuk keluarga..Amin,

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram