Pages

Incubator keluaran terbaru Citypullagro..


(incubator 300 biji force air)
salam semua,

Selepas mendengar feed back dari pembeli teman .. banyak yang mengadu incubator yang teman jual tidak mencukupi terutama bila tengah musim bertelur, campur telur itik dah tak muat nak taruk telur ayam. so teman telah mencipta satu incubator yang hampir sama harganya dengan incubator yang lama tetapi menambah kapasiti telur kepada 150 biji.. kalau dulu incubator teman boleh muat dalam 100-120 biji telur.
Ada juga yang bertanyakan incubator force air yang dikatakan mempunyai peratus penetasan yang tinggi. Teman tak setuju sebenarnya kalau kita menyerahkan sepenuhnya kepada incubator untuk menentukan peratusan menetas.. banyak faktor untuk menetaskan telur ini.. cukup syarat wajib dalam incubator maka menetas lah telur tu.. kalau telur yg tidak baik atau tiada benih, buat lah macam mana pun takkan jadi punya telur tu.. so teman mengupdate semua incubator teman dengan sistem force air.. force air memastikan keseragaman suhu didalam incubator dan memastikan semua permukaan telur dilitupi dengan suhu yang seragam.. antara ciri yang ada..:

1. Ada backup power supply untuk incubator kalau blackout .. power ini boleh tahan sehingga 4 jam kalau anda selimutkan incubator anda.. sekiranya tempoh masa terputus bekalan elektrik anda boleh menukar sumber tenaga anda.. tetapi anda dinasihatkan untuk menggunakan bekalan simpanan/backup untuk anda mencari sumber elektrik yang lain..
2. berciri ringan dan memudahkan penghantaran melalui pos malaysia. kami telah memperbaiki cara pembuatan kotak eraman supaya menjadi ringan, teguh dan mudah diselengara..
3. pintu dibuka dari atas bagi memudahkan anda mengurus telur.takperlu anda membongkok selalu untuk memusingkan telur..
4. Termostart diletakkan didalam supaya tidak mudah dicapai oleh kanak2..
5. menggunakan sistem force air yang lebih baik walaupun harga agak sama seperti dahulu..
6. boleh diupgrade kepada semi auto
7. rekaan yang lebih rendah supaya lebih kemas dan padat

kami juga mencipta incubator untuk penternak hobby dengan harga yang sangat murag..
penghantaran pos dalam 1 hari untuk kawasan terpilih dan 2 untuk seliannya..
kini penternak di sabah dan serawak mempunyai kemudahan untuk membeli incubator ini..

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram