Pages

Penafian:

Salam,

Teman nak beritahu yang Citypull bukannya satu organisasi atau badan profesional yg memberi nasihat dan bimbingan ditahap pro. Citypull juga bukannya mana2 badan kerajaan atau NGO yg menjalankan perniagaan atas naungan sesiapa. Kami hanya penternak biasa seperti anda yang mahu berkongsi pengalaman serta sedikit pengetahuan yg kami ada.

Sekiranya anda dapati mana2 maklumat didalam blog ini yang kurang tepat, kami tidak akan bertanggungjawab kerana ianya datang sediri dari pemerhatian kami dan pengalaman kami direban. Sejauh mana kebenaran dan keberkesanan teknik yg kami rungkaikan perlu anda pikirkan demi menyesuaikan dengan reban anda sendiri. ada kemungkinan cara yg teman gunakan tidak sesuai dengan persekitaran anda.

Kami juga tidak akan melayan sebarang bentuk tuntutan dari pengikut blog yg ingin khidmat nasihat dari kami secara paksa atau mengaggap kami sebagai badan kerajaan yg boleh dimarahi atau dicemuh sekiranya gagal membantu anda. Kami hanya penternak biasa yang sudah terikat dengan jadual reban kami sendiri dan mempunyi tanggungjawab terhadap keluarga. Ada kemungkinan kami tidak mampu melayan permintaan anda kerana kesibukkan atau urusan yg tak dapat dielakkan. Kalau boleh janganlah melayan kami seperti kami ini bekerja makan gaji dan diupah oleh kerajaan untuk membantu anda.

Sememangnya kami tidak mendapat apa2 upah serta, pertolongan yang kami berikan adalah ikhlas dari sanubari. Cuma yang kami minta adalah sedikit kesopanan ketika menghubungi berikutan kami melakukanya secara sukarela. Tiada keuntungan yg dikejar dari kerja bantuan sebegini dan harapan kami anda semua berjaya dengan ternakan masing2.

Lebih baik sekiranya kita berbual perkara yg berkaitan tentang cara mengembangkan ilmu mahupun teknik terbaru untuk dikongsikan bersama semasa teman menulis blog ini. Dengan ssdikit tulisan dari blog ini mungkin dapat membantu anda dalam menjalankan aktiviti menternak. Sekian..

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram