Pages

Kecut perut teman,

Salam,

tadi tengah cek kat nuffnang tadi, rupanya dia ada satu analisis report yang mengatakan siapa yang memasuki blog teman. Yang teman terkejut besar n sangat kecut perut bila dalam seminggu nie dorang listkan yang ada 1700++ pengunjung yang mengunjung blog teman menggunakan ID unik.

Ini bermaksud ada 1700 orang yang memasuki blog teman adalah individu yang berlainan.. huh macam tak percaya.. begitu ramai ke peminat ayam ini diluar sana? Tetapi kenapa masa teman buat undian (poll) teman tgk ada kurang dari 100 je yg submit? teman ingat masa tu hit atau pengunjung blog teman adalah dari kalangan sekumpulan kecil yang mengunjungi berulangkali setiap hari.. yelah kita tak tau bila tuan punya blog nak update post terbaru.

Kalau macam nie punya ramai perminat, ada juga sedikit kerisauan dalam diri teman. Teman takut pisang berbuah 2 kali. Takut nanti ada pula skim2 macam2 pawah baru seperti yg jadi pada keli, cacing dan sebagainya. Takut nanti lagi banyak duit orang kita tergadai.
Melihat kepada trend kelas teman pun teman dapati berlaku penambahan penyertaan dari bulan kebulan. Tetapi yg selalu terjadi adalah penyertaan last minute. Tu yg kekadang sampai jadi gelabah.

Apa2pun teman mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang sanggup berkongsi pengalaman serta minat dalam penternakan. Insyallah kalau tuan bersungguh2 tuan juga mampu membuka ladang penternakan sendiri. Tetapi ingat perancangan yang teliti serta kesnggupan serta kesungguhan penting untuk terus berternak. adios..

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram