Pages

penghantaran Email.

salam,

baru setengah sahaja yang menghantar Email balas untuk penghantaran Nota yang teman janjikan.. Mungkin masing2 sibuk kot. Takpe teman tunggu kepada yang berminat. Tujuan teman mintak email supaya mudah nanti teman nak emailkan update benda2 rahsia kerajaan citypull hehehe.. benda yg takleh nak cerita kat umum.

Untuk yang dah anta teman ucapkan terima kasih.. dan teman akan hantarkan email balas pada malam ini secara berperingkat2. Nota diberi mengikut 2 fasa iaitu kajian setakat ini dan kajian berikutnya yang belum habis teman karang. Untuk nota yang pertama ini agak basic dengan segala permasalah dan perancangan anda untuk menternak. Turut disertakan sekali salinan kertas kerja untuk rujukan anda nanti.

Akhir kata, anggaplah apa yg teman lakukan ini sebagai sumbangan yang tak seberapa tetapi ikhlas dari Citypull. Mungkin ada yang berpendapat nota yang diberikan agak 'biasa' kerana sudah ada ilmu itu didada anda.. tetapi tak salah kalau kita ada salinannya yg telah siap dikarang dan dibukukan .. selamat menternak dari Citypullagro.

jaringan penternak ayam kampung..

2 comments:

junaidi @ Jerun Roku said...

sepul... aku pun nak gak .. senaskah...
ini email aku

a_mentol@yahoo.com

cikgu peja ladang said...

slam abe pull..dah lame tunggu nie..

check2 emel takde lai..

ni emel saya..anta la yer..memang mngharap nie..

jogho87@yahoo.com

Instagram