Pages

Masalah pertama dengan POS Malaysia!!

salam,

Dah banyak kali teman menghantar Incubator melalui pos. Dan kekadang penghantaran akan sampai lewat dan melebihi 1 minggu. Ini adalah perkara biasa kerana kita menggunakan perkhidmatan yang paling murah. Kalau untuk penghantaran laju. satu Incubator biasa menelan belanja hampir 100 ringgit. Leboh dari separuh dari harga barang yang dibeli alaupun kita menghantar diseberang negeri sahaja.

Namun bagi yang mahu dihantar melalui pos, anda masaih boleh melakukannya tetapi anda kenalah tunggu paling awal 4 hari dari tarikh dipos(bukan tarikh anda order) dan paling lewat 1 minggu mengikut hari bekerja. Ini bermakna kalau anda pesan pada hari rabu dan saya pos pada hari jumaat, kiraan hari penghantaran hanya bermula pada hari isnin depan.

teman nyatakan disini kerana ada juga yang tertekan kerana tak mampu menanti tempoh seminggu untuk penghantaran dilakukan.. kes yang pertama berlaku bila ada pembeli yang tak dapat Incubator selepas seminggu. Tetapi teman dah bersedia dengan perkara ini dan akan menghantar satu bujik yang baru tanpa kos tambahan..

jaringan penternak ayam kampung..

No comments:

Instagram